ترجمه مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی

چکیده ترجمه

  1. هدف – در حوزه ارتباطات مشتری با برند، محبوبیت برند مد روز، موضوع اصلی می باشد. مدیران برند، به برند با محبوبیت بیشتر تمایل دارند، مانند برند مک دونالد که در آن نوشته شده: عاشقشم. با این وجود، در مقالات و کتاب های بازاریابی در مورد اهمیت این موضوع، به اندازه کافی بحث نشده. بعلاوه هرگز در مورد تاثیر خصوصیت برند و تصویر برند بر روی محبوبیت برند تحقیق تجربی صورت نگرفته است. هدف این مقاله، رسیدگی به این بی توجهی است، که با توسعه مدل ترکیبی سببی در محبوبیت برند، خصوصیت برند، تصویر برند، و شایعات و اذهان عمومی و همچنین بررسی روابط بین آنها، به آن خواهیم رسید. اطلاعات در مورد طراحی، روش شناسی و رویکرد با استفاده از نظرسنجی با استفاده سوالات کاربردی از 250 دانشجوی لیسانس انجام گرفت. با استفاده از تست AMOS 16.0 و بکار بردن تحلیل نتایج، فرضیه ها مورد آزمایش قرار گرفتند.
  2. یافته ها – نتایج نشان داد که تنها تصویر برند به عنوان یک عامل تعیین کننده محبوبیت برند در نظر گرفته شده است که بر WOM در راستای هویت برند تاثیر می گذارد
  3. پیامدهای عملی – نتایج مفاهیم دقیق و خط مشی ارائه می دهند که می تواند در تحقیقات آینده ایجاد شود.
  4. اصالت / ارزش – بنابراین، در اصل نتیجه گیری با توجه به تاثیرات مختلف در این مطالعه، محدود به نمونه مورد استفاده در این مطالعه می باشد. به نظر می رسد تحقیق محبوبیت موجود صرفا در چارچوب ایالات متحده باشد. این مطالعه برای بهترین دانش نویسنده، اولین بررسی مفهوم محبوبیت برند در خارج از ایالات متحده آمریکا می باشد.

کلیدواژگان

  • محبوبیت برند
  • تصویر برند
  • هویت برند
  • اذهان عمومی
  • برند های مد
  • مشخصات تجاری

Abstract

  1. Purpose – Fashion brand love is a central concept in the consumer‐brand relationship domain. Brand managers tend to create more lovable brands, e.g. McDonald’s “I’m lovin it”. However, the importance of this concept is not frequently discussed in marketing literature. Furthermore, the impact of brand personality and brand image on brand love has not been investigated in any empirical research. This paper aims to address this gap by developing a causal model incorporating brand love, brand personality, brand image and word of mouth (WOM) to investigate the relationships among them.
  2. Design/methodology/approach – Data were collected using a survey method and usable questionnaires were completed by 250 undergraduate students. Path analysis was used to test the hypotheses using AMOS 16.0.
  3. Findings – Results revealed that only brand image is considered as a determinant of brand love that affects WOM along with brand personality.
  4. Practical implications – Results provide detailed implications and a platform on which future research can be built.
  5. Originality/value – The extant love research seems to be solely in the US context. To the best of the author’s knowledge, this is the first study to investigate the concept of brand love outside the USA.

Keywords

  1. Brand love
  2. Brand image
  3. Brand personality
  4. Word of mouth
  5. Fashion brands
  6. Brand identity

اطلاعات فایل

خرید این فایل

کلیدهای جستجو

  • Effects Of Brand Love
  • Personality And Image
  • برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان
  • تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند
  • ترجمه مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند
  • تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی
  • اذهان عمومی
  • برند های مد
  • تصویر برند
  • تصویر محبوبیت برند
  • دانلود ترجمه مقاله
  • دانلود مقالات ترجمه شده
  • محبوبیت برند
  • مشخصات تجاری
  • هویت برند
  • اقتصاد
  • دانلود رایگان مقاله Effects Of Brand Love Personality And Image On Word Of Mouth
  • دانلود ترجمه مقاله Effects Of Brand Love Personality And Image On Word Of Mouth
  • دانلود مقاله از ژورنال Journal Of Fashion Marketing And Management با ترجمه فارسی
  • دانلود مقاله Isi رشته اقتصاد برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان
  • دانلود مقاله Isi با ترجمه فارسی تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی
  • دانلود مقاله اقتصاد از Emerald برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان
  • دانلود مقاله تصویر برند به عنوان یک عامل تعیین کننده محبوبیت برند
  • دانلود مقاله مشخصات تجاری برندهای مد
  • اقتصاد
  • در اذهان عمومی
  • برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان
  • برندهای مد
  • مصرف کنندگان جوان
  • مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی
  • تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی
  • ترجمه مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی
  • ترجمه مقاله اقتصاد
  • دانلود مقاله آماده اقتصاد
  • تست Amos 16 0

مقالات مشابه

  • عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟ دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28 دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله چکیده ترجمه هدف:…
  • ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده رشته: اقتصاد – بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 16 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه بازاریابی اسلامی یا IM اندازه ای منفعتی در زمینه ارتقا یافتن دانش بازاریابی و فعالیت عملی برای تجارت و…
  • The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study of toys and video games buyers رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند مطالعه تجربی خریداران اسباب بازی ها و بازی های ویدئوییصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری…
  • Impact of quality antecedents on taxpayer satisfaction with online tax-filing systems-An empirical study تاثیر سوابق کیفی بر رضایت مالیات دهنده از سیستم های آنلاین ثبت مالیاتی – یک مطالعه تجربی رشته: مدیریت – حسابداری – اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 21 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده…
  • Effects of Exercise Training on Outcomes in Women With Heart Failure اثر تمرین ورزش بر روی پیامدهای زنان مبتلا به نارسایی قلبی رشته: پزشکی – ورزشی فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 14 دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله در اینجا خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه اهداف: مولفان فرض…
  • عنوان انگلیسی مقاله: The strategic importance of intellectual capital in the non-profit sector عنوان فارسی مقاله: اهمیت استراتژیک سرمایه فکری در بخش غیرانتفاعی دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9 دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله چکیده ترجمه هدف: آزمون پنج مفهوم کلیدی…
  • COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها رشته: اقتصاد – بازاریابی – مدیرت فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 14 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه هدف – این مقاله با در نظر…
  • Biological nitrogen fixation in trees in agro-ecosystems تثبیت نیتروژن بیولوژیکی در درختان و اکوسیستم های کشاورزی رشته: کشاورزی – زیست فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 26 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه یکپارچه سازی درختان، به ویژه درختان برای تثبیت نیتروژن (NFTs)، در جنگل زراعی و سیلویو…
  • Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی رشته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 13 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه هدف…
  • عنوان انگلیسی مقاله: Human needs and utility maximization عنوان فارسی مقاله: نیازهای بشر و بیشینه سازی مطلوبیت دسته: اقتصاد – روانشناسی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25 دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله چکیده هدف – هدف این مقاله این ارائه جایگزین هایی…
  • The Relationship Between Shear Wave Velocity,temperature,attenuation and viscosity in the shallow part the mantle رابطه سرعت برشی,درجه حرارت، روابط کاهندگی و ویسکوزیته در قسمت کم عمق از گوشته رشته: عمران – زمین شناسی فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 30 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه توموگرافی امواج…
  • EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING تکامل و آینده بازاریابی محیطی رشته: حسابداری – اقتصاد – بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 14 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه بازاریابی محیطی(که به طور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا…
  • A new marketing strategy map for direct marketing یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم رشته: مدیریت – بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 23 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره…
  • Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism بررسی ائتلاف های برند بین المللی؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده رشته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 28 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف…
  • Globalization and trends in international marketing research in Asia جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا رشته: اقتصاد- بازاریابی – تجارت فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 15 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه چند فاکتور نشان دهنده روند جهانی سازی می باشند که…
  • Electronic new Product Development – a conceptual framework چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی. رشته: اقتصاد – مدیریت دانش فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 15 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه عصر اقتصاد دانشی امروز با دوره های حیات کوتاه محصولات، نیازهای متغیر مشتریان…
  • عنوان انگلیسی مقاله: Rapid Prototyping of Radiation-Tolerant Embedded Systems on FPGA عنوان فارسی مقاله: نمونه برداری سریع العمل اولیه ای از سیستم های متحمل پرتو افشانی جاسازی شده بر روی FPGA دسته: فناوری اطلاعات فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15 دانلود رایگان نسخه…
  • عنوان انگلیسی مقاله: IP Based Smart Services: Combining Big Data and Networking to Create Innovative New Applications عنوان فارسی مقاله: آی پی مبتنی بر خدمات هوشمند: ترکیب داده شبکه بزرگ و ایجاد نرم افزار جدید دسته: کامپیوتر – فناوری اطلاعات فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل…
  • Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری رشته: اقتصاد – بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 16 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید چکیده ترجمه کاربرد روانشناسی وفاداری در نام تجاری چیست؟ با توجه…
  • Defining Pilates exercise: A systematic review تعریف ورزش پیلاتس: بررسی سیستماتیک رشته: پزشکی فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: ١٢ دانلود رایگان نسخه انگلیسی چکیده ترجمه اهداف: توصیف ورزش پیلاتس بر اساس نوشته های قبلی همکاران و در مقایسه با تعریف های استفاده شده در مقاله ها با شرکت…