بررسی عوامل کلیدی موفقیت برندسازی داخلی در…

توضیح مختصر:

همانطور که مشهود است، یکی از ویژگی های حاکم بر صنعت بانکداری ایران، شباهت بسیارزیاد خدمات ارائه شده از جانب بانک های مختلف است. تقریباً بانک ها دارای سبد خدمتی یکسانی هستند به گونه ای که مشتری قادر نیست به طور کامل بین خدمات بانک ها تبعیض قائل شود. نوآوری در یک بانک، سریعاً در دیگر بانک های به …

عنوان کامل: بررسی عوامل کلیدی موفقیت برندسازی داخلی در بانک ملت

دسته بندی: دانشگاهی » مدیریت

اطلاعات

  • فرمت فایل دانلودی: rar
  • فرمت فایل اصلی: doc
  • تعداد صفحه: 78
  • حجم: 62 کیلوبایت

چکیده ، مقدمه، منابع، تمام فصل ها،فهرست

چکیده

همانطور که مشهود است، یکی از ویژگی های حاکم بر صنعت بانکداری ایران، شباهت بسیارزیاد خدمات ارائه شده از جانب بانک های مختلف است. تقریباً بانک ها دارای سبد خدمتی یکسانی هستند به گونه ای که مشتری قادر نیست به طور کامل بین خدمات بانک ها تبعیض قائل شود.

نوآوری در یک بانک، سریعاً در دیگر بانک های به کار گرفته می شود. این شدّت به کاری خدمات جدید توسط دیگر بانک ها، حتی به کمتر از یک هفته نیز رسیده است. در یک چنین شرایطی، تصورّات و نگرش های ذهنی، به شدت بر نحوه تفسیر اطلاعات و تبیین نوع رفتار نسبت به برنامه های بازاریابی یک اثرگذار است. بنابراین یکی از نقاط تمایز بنیادی و اثربخش در یک چنین صنعتی، روآوردن به تصویرسازی و ایجاد جنبه های ناملموس است. پس تقویت و ایجاد برندی قوی برای بانک هاف می تواند به عنوان یک استراتژی اثربخش جهت کسب مزیت رقابتی محسوب گردد.

بنابراین، در این تحقیق، درصدد برآمدیم تا با بررسی مبانی نظری تحقیق و مدل های موجود در زمینه برندسازی داخلی مدل مفهومی تحقیق را ارائه و به آزمون فرضیات بپردازیم. از این رو جهت بررسی مدل تحقیق تعداد 334 نفر از کارکنان بانک ملت که انتخاب و پرسشنامه ای شامل 35 سوال با طیف 5 گزینه ای لیکرت میان آنان توزیع گردید. برای تجزیه تحلیل داده ها از تحلیل عاملی تأییدی جهت سنجش مدل های اندازه گیری و از تحلیل مسیر جهت سنجش مدل های ساختاری استفاده شده است.

به طور خلاصه این تحقیق به این نتیجه رسید که فعالیت های منابع انسانی برند محور و رهبری برند بر تعهد برند تاثیر دارد و تعهد به برند نیز موجب رفتارهای شهروندی برند محور می گردد و رفتارهای شهروندی برند نیز تاثیر نسبتاً زیادی بر قدرت برند دارد.

واژگان کلید: برندسازی داخلی، فعالیت های منابع انسانی برند محور، رهبری برند، رفتار شهرونددی برند، تعهد برند و قدرت برند، بانک ملت

عبارات و جملات کلیدی

  • برندسازی داخلی
  • فعالیت های منابع انسانی برند محور
  • رهبری برند
  • رفتار شهرونددی برند
  • تعهد برند و قدرت برند
  • بانک ملت
  • برند
  • مدیریت برند
  • برندسازی
  • آموزش برندسازی
  • تعیین هویت برند

برو به صفحه خرید!

مقالات مشابه

  • توضیح مختصر: پاورپوینت با موضوع ایجاد، نگهداری و ارتقای برند، زیبا و کاربردی در 21 اسلاید عنوان کامل: پاورپوینت با موضوع ایجاد، نگهداری و ارتقای برند دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازرگانی فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 21 حجم فایل:707 کیلوبایت قیمت: 3000 تومان دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد، نگهداری و ارتقای برند، در قالب…
  • توضیح مختصر: دانلود پاورپوینت با موضوع برند (نام تجاری)، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چکیده، برند، برندینگ، موارد استفاده از برند، نام گذاری برند، اهمیت برند برای مشتریان، روش های برندسازی، علل شکنندگی برند … دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: PPT تعداد صفحات: 34 حجم فایل:1,418 کیلوبایت…
  • دسته: سایر فرمت فایل: doc حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا چکیده: هدف از این مقاله بررسی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و ذکر چالش های برندسازی آسیا می باشد. یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک…
  • توضیح مختصر: مقاله مدیریت، چکیده: هدف از این پژوهش بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات و نیز ترفیع قیمت بر روی ارزش ویژه برند بانک پاسارگاد شهر قم و ابعاد مختلف ان مانند کیفیت ادراک شده، تداعی برند، وفاداری به برند و در نهایت آگاهی از برند بوده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان داده است که فعالیت های تبلیغاتی و…
  • توضیح مختصر: مقاله مدیریت، چکیده: هدف از این پژوهش بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات و نیز ترفیع قیمت بر روی ارزش ویژه برند بانک پاسارگاد شهر قم و ابعاد مختلف ان مانند کیفیت ادراک شده، تداعی برند، وفاداری به برند و در نهایت آگاهی از برند بوده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان داده است که فعالیت های تبلیغاتی و…
  • توضیح مختصر: یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می باشد. دسته بندی: دانشگاهی » مدیریت اطلاعات فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: PPT تعداد صفحه: 34 حجم: 1,418 کیلوبایت دانلود پاورپوینت برند یا نام تجاری این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی…
  • دسته: سایر فرمت فایل: doc حجم فایل: 263 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 2 دانلود پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس پکیج پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور توسط King و Grace (2008) ساخته شده است که از ۲۰ گویه و ۴ خرده مقیاس رفتار شهروندی برند…
  • توضیح مختصر: پرسشنامه آماده مدیریت، پرسشنامه آماده مدیریت، پرسشنامه شناسایی عوامل موثر بر نگهداشت و ارتقا برند و ارائه راهکارهایی جهت ارتقا برند در ایران، این پرسشنامه حاوی 35 سوال استاندارد میباشد. عنوان کامل: پرسشنامه سنجش عوامل تاثیرگذار بر نگهداشت و ارتقا برند دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحه:…
  • توضیح مختصر: دانلود تحقیق در مورد مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان، در قالب doc و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل: برندینگ و اصول آن سایمون آنهولد نظریه برند ملی گردشگری سرمایه گذاری بازاریابی میراث جهانی، چالش ها و فرصت ها عنوان کامل: تحقیق مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان دسته…