بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی

دسته: کامپیوتر و IT

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 39 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 22

بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی

خلاصه

برای تحقیق برروی فروش آنلاین، سه رویکرد جدا ووسیع،تقابل انسان-کامپیوتر،رفتار، ورویکرد خریدارانه برای آزمایش رفتار خریداران اینترنتی به کاربرده میشود.ادغام این سه رویکرد. با استفاده از ادغام این سه رویکرد، این مطالعه یک مدل ترکیب شده از رفتار فروش اینترنتی، با استفاده از چهار گونه از راههای تاثیر بر رغبت خریداران اینترنتی : با استفاده از کیفیت سایت، اهمیت(دغدغه ی) مشتری در فروش آنلاین،شناخت خود،وتجربیات گذشته فروش آنلاین. این عوامل تجربه شده به صورت ساختار متاخر وفاکتورهای پیش فرض متقدم مدلسازی شدند. مدل امتحان شده با استفاده از اطلاعات به دست آمده از 214 فروش آنلاین بوده است. بررسی های آماری با استفاده ازمدلسازی ساختاری به منظور ایجاد مدل های معتبر، وشفاف سازی ارتباط مهم درمورد ترغیب خرید آنلاین بوده است.تجربیات گذشته درمورد فروش آنلاین وارتباط وهمراهی این موضوع با ترغیب خریدار آنلاین میتواند با استفاده ازعواملی چون: دغدغه های خریدار،کیفیت وب سایتها وتاثیر گذاری کامپیوتر همراه باشد. دراین تحقیق کشفیات وملزومات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

کلمات کلیدی:

خرید آنلاین

تجارت الکترونیکی

اینترنت وتکنولوژِی

مقدمه

به صورت اساسی راههای تجارت وکار وارتباط با مشتری را عوض کرده است.به عنوان یک تجارت مدیوم،اینترنت به عنوان یک محیط تقابل آنلاین باعث میشود که خریداران جمع شوند واطلاعات راارزیابی کنند،قضاوت درمورد انتخاب خریدار داشته باشند وبه صورت مستقیم(بی واسطه )محصولات راخریداری کنندودراختیار داشته باشند. فروش کالا به خریدارازطریق وب سایت باعث ایجادیک پدیده جهانی با یک روندافزایشی درفروش آنلاین درجهان شده است. به دلیل عواملی چون فایده ، راحتی،قیمت گذاری ،بررسی های مقابله ای ،وسعت انتخاب تولیدات وخدمات،ودلایل دیگرفروش آنلاین رشد کرده وانگیزه زیادی ایجاد کرده است.اگرچه فروش اینترنتی روند سعودی داشته است بعضی از چالش ها باعث افزایش ساختاری فروش شده است .

اول :رشد تعداد زیادی از تجار سنتی وایجاد رقابتهای اینترنتی باعث قدرت گرفتن آن شده است.با ازبین رفتن مرزهای جغرافیایی وکاهش جابه جایی ها،فروشگاههای دیجیتالی با ازدحام اشخاص شرکت کننده روبه رو شده اند. دوم: aquisition cost به صورت قابل ملاحظه ای افزایش وswitching cost فروش آنلاین کوچک شده است. سوم : با وجود رشد جمعی فروش آنلاین چندین فاکتور مثل ترس از جرم اقتصادی،دغدغه های امنیتی،فقدان اعتماد،باعث اجتناب مشتری از خرید شده است .

فهرست مطالب

بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی 1

خلاصه 1

مقدمه 2

Literature review 4

گسترش ایده به منظور تشریح(Development of hypothesis) 7

کیفیت وب سایت 7

نگرانی های مشتری درفروش آنلاین 10

Computer self.Efficacy 12

متد شناسی 13

بیان کلی موضوع 15

بررسی اطلاعات 15

بررسی مدلهای ساختاری هماهنگ 16

بحث : 18

نتیجه گیری 21

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

عبارات و جملات کلیدی

  • بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی
  • خرید آنلاین
  • تجارت الکترونیکی
  • اینترنت وتکنولوژِی
  • دانلود مقاله بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی
  • سیستم همکاری در فروش فایل
  • همکاری در فروش فایل
  • همکاری در فروش
  • فروش فایل
  • انجام پروژه و پایان نامه رشته کامپیوتر
  • fileina
  • فروشگاه ساز فایل
  • فروشگاه فایل
  • خرید تحقیق
  • فروش تحقیق
  • خرید پایان نامه

برو به صفحه خرید!

مقالات مشابه

  • توضیح مختصر: پایان نامه امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های آنلاین به همراه شکل و جدول و نمودار و فهرست منابع عنوان کامل: پایان نامه امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های آنلاین دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: .doc تعداد صفحه: 72 حجم: 1,781 کیلوبایت پایان نامه امنیت در تجارت…
  • Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه خرید آنلاین رشته: اقتصاد- تجارت الکترونیک فرمت فایل ترجمه شده: Word شمار صفحه: 18 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت…
  • توضیح مختصر: چکیده تجارت الکترونیک را می توان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال های اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش بینی می شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی هرگونه معامله ای گفته می شود که در آن خرید و فروش کالا یا خدمات از…
  • قالب بندی : Word , PPT تعداد صفحات : 57 صفحه تعداد اسلایدها : 15 اسلاید شرح مختصر : تجارت الکترونیکی را می توان انجام هر گونه امور تجاری بصورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد . این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش بینی می شود بیش از این نیز رشد کند . تجارت…
  • توضیح مختصر: پایان نامه کارشناسی، چکیده: تجارت الکترونیک را می توان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال های اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش بینی می شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی هرگونه معامله ای گفته می شود که در آن خرید و فروش کالا…
  • دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: docx فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحه: 83 حجم: 312 کیلوبایت عنوان صفحه -1) مقدمه … 2-2) تجارت الکترونیک … 2-2-1) تعریف تجارت الکترونیک .. 2-2-2) انواع تجارت الکترونیکی . 2-2-3) مراحل تجارت الکترونیکی . 2-2-4) اجزاء تجارت الکترونیکی . 2-2-5) مدلهای کسب و کاری در تجارت الکترونیکی 2-2-6) مزایای…
  • توضیح مختصر: فایلی که دانلودمیکنیددرباره تجارت الکترونیک میباشد. دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: docx تعداد صفحه: 59 حجم: 346 کیلوبایت فصل اول : تجارت الکترونیک 1-1 - تاریخچه تجارت الکترونیک 1-2 – تعریف تجارت الکترونیک 1-3 – مزایا و معایب تجارت الکترونیک 1-4 – بسترهای لازم برای تجارت الکترونیک 1-5 –…
  • توضیح مختصر: پاورپوینت کارآفرینی راه اندازی سایت تجاری در قالب 14 اسلاید، مقدمه: تجارت الکترونیکی راه و روش جدید کسب و کار، به صورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه ها و اینترنت است. دسته بندی: عمومی » پاورپوینت اطلاعات فرمت فایل دانلودی: ppt فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحه: 14 حجم: 2,488 کیلوبایت مقدمه: تجارت الکترونیکی راه و روش…
  • توضیح مختصر: دانلود تحقیق در مورد جذب مشتری در تجارت الکترونیک، در قالب doc و در 81 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تجارت الکترونیک، تعریف تجارت الکترونیک، انواع تجارت الکترونیکی، مراحل تجارت الکترونیکی، اجزاء تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازرگانی فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 81 حجم فایل:280 کیلوبایت قیمت: 7400…